maanantai 3. kesäkuuta 2013

päättärit + viikonloppu

Nyt on peruskoulu ohi, samaten oppivelvollisuus ! Keskiarvoksi tuli huimat 7,5, mutta se riittää kaikkiin lukioihin mihin hain :) Olen tyytyväinen koska en päättötodistukseen saanut ainuttakaan 6, vaikka matikasta aluksi luulinki. Lukuvuosi todistukseen sain kyllä 6 matikasta, mutta whatever, päättötodistus on tärkeämpi :)

Otettiin muutama epäonnistunut kuva kotona.




Menin sitten sunnuntaina empulle yöksi. Ostettiin vähän ruokaa ja alettiin vesisotaa vesiilmapalloilla. Tänään mentiin sitten itikseen, tai muut meni ennemmin ja mä käväisin hammaslääkärissä. Menin sinne tosi aikasin, mutta mulle kävi tosi hyvä tuuri kun mun aika olikin puoli tuntia aikaisemmin, se hammaslääkäri ei kestäny kun vajaa 5min. 

Menin sitten sinne itikseen. Ostin 3 paitaa, yhet tarrat puhelimeen ja jäätelön. Rahaa kului se reilu 30e, mutta onneks oli just synttärit ! 





gina tricot 9,95e

gina tricot 9,95e

New Yorker 6,95e

Glitter 3,90e

4 kommenttia:

  1. jeee :)) mä täällä jatkan peruskoulussa ):

    VastaaPoista
  2. aaa onkstääsun uus blogi :D hhaha empäs o huomannu ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on toinen, niiku lifestyle blogi :) mun uuteen heppablogiin linkki on metultiinvoittamaan.blogspot.com, löytyy myös tuolta sivujen kohalta :D

      Poista