torstai 13. kesäkuuta 2013

Nyt se on varmistettu !

Nimittäin jatko-opiskelu paikka ! ja ehkä mä voin nyt sen sanoa että se on vuosaarenlukio. Sain tänään aamulla kivan herätyksen kun mulle oli yritetty soittaa varmaan 100 kertaa mutta nukuin, ira tuli sitten kertomaan että pääsin vuosaarenlukioon :D Jess, hiukan jännitti.

Oltiin tänään vaihteeksi pinjalla. Katottiin leffoja ja syötiin, taas perus lomapäivä siis ! Iltapäivällä lähdettiin sitten pinjan iskälle ja sitä ennen käytiin kaupassa ostamassa mansikoita ja sulkaata. Tai no, pakastemansikoita koska lähikaupasta ei saanut tuore, niin tyydyttiin noihin :) Matkalla meidän päälle hyökkäs muutama lokki, mulla kun ei ole maailman parhaimmat "välit" lokkeihin kun semmoinen on parin metrin päässä mua jahdannu. Ilmeisesti suojelivat niiden poikasiaan jota majaili siellä pihalla ainakin 3. Oltiin koneella ja mä luin jotain sarjiksia.

Huomenna meen sitten aamusta viemään todistuksen sinne lukioon ja valitsemaan ne kurssit, hitsi kun en tiiä yhtään mitä kannattaa ottaa :D


Sori, tästä päivästä ei oikeestaan oo muita kuvia, eikä oikeen mitään muutakaan mitä voisin tähän laittaa :/ kuvailen teille joku päivä sen outfitin, jos sää olisi vähän parempi :D Tosi kesäistä tommonen sade ja kylmyys .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti